.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس شورای شهر ؛
بودجه ما را زياد كرد، ما هم براي فرماندار پژو خريديم
رییس شواری شهر یكی از مناطق سرسبز شمال كشور كه اسمش عنوان نشد ، افزود : در همه شهرها همچین كاری روال است و شما سراغ هر شورای شهری را بگیرید می‏بینید كه برای فرماندار ماشین می خرند و این امری متداول است .
بودجه ما را زياد كرد، ما هم براي فرماندار پژو خريديم

رییس شواری شهر یكی از مناطق سرسبز شمال كشور ، خبر اهدای یك دستگاه خودروی پژو پارس به فرماندار شهر را تایید كرد و گفت : چون استانداری بودجه ما را افزایش داد ، به رسم تشكر این خودرو به وی اهدا شد .

به گزارش آینده به نقل از مجله خبری اخبار 19 شبكه اول ، رییس شورای این شهر كه اسمش عنوان نشد ، افزود : در همه شهرها همچین كاری روال است و شما سراغ هر شورای شهری را بگیرید می‏بینید كه برای فرماندار ماشین می خرند و این امری متداول است .

خبرنگار این برنامه همچنین با فرماندار شهر مذكور تماس گرفت كه وی حاضر به پاسخگویی در این باره نشد.

چند روز قبل بود كه برخی رسانه ها نوشتند : بر اساس مصوبه‏ ای جالب كه شورای شهر یكی از مناطق سرسبز شمال كشور به تصویب رسانده، یك دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ برای قدردانی از زحمات فرماندار خریداری شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1390
آشنایی با پدیده ای كه نود را محصول مافیا می‌داند
نا شناس 1 مرداد 1390
جوینده ،یابنده است بیشتر بگرد پیدا میشه شمال نیوز .....
نا شناس 1 مرداد 1390
مشخص كنيدكه آيااتومبيل به اسم فرماندارخريده شده يافرمانداري بعدابحث كنيد
نا شناس 1 مرداد 1390
اجاره بهای منزل فرماندار هم پرداخت میشه چه رسد به ماشین .
فندرسكي 1 مرداد 1390
متاسفانه قبح خيلي ازمسايل ازبين رفته خيلي ازمسئولين بجاي انكه به فكرحل مشكلات مردم باشندفقط به همديگر نان قرضي مي دهند شورا براي فرماندار پژو مي خرد وفرماندارهم مصوبات خلاف شورا رانديد ميگيردبه استنادكدام ماده قانوني مي توان ازبودجه شهرداري كه شهروندان مي پردازند اينگونه حاتم بخشي كرد.
amhady 1 مرداد 1390
فرمانداری یکی ازشهرستانهای تازه تاسیس مازندران نیزهم بافشارسیاسی والبته با چراغ سبزشهردارسابق اقدام به خریدخودرو نمودندبنوع سوزوکی.....
آرش 2 مرداد 1390
پس مديركل دفترشهري وروستايي استانداري مازندران،ديوان محاسبات وبازرسي اين استان درخواب نازبودندوگرنه درديگراستانهابارهاچنين مصوباتي باطل شده است.
برات 3 مرداد 1390
اولا ماشین مذکور بصورت امانی در اختیار فرمانداری قرار گرفته نه خودفرماندار.ثانیا اینکه دستگاههای دولتی برای تامین امکانات وحتی وسیله نقلیه از توان دیگر دستگاها استفاده کنند یک امر بدیهی است که از سالیان گذشته وجود داشته ومربوط به این دولت وآن دولت نیست .ثالثا حتما بهتر میدانید برای استقرار یک دستگاه اجرایی در شهرهای کوچک باید این همکاری وجود داشته باشد.بعنوان مثال در خیلی از شهرها برای استقرار یک اداره یا دستگاه خدمت رسان که بودجه محدودی دارد این تعامل وجود دارد .بارها ما شاهد بودیم که اجاره یک ساختمان اداری نهاد تازه تاسیس ویا تامین امکانات وحتی وسیله نقلیه از سوی نهادهایی مثل شهرداری یا حتی فرمانداری صورت میگرفت .رابعا این کوته بینی وتنگ نظری است که برخی افراد مردود شده در سنوات قبلی دست به انتشار چنین اخباری بزنندوبرای ما نیت این کار مشخص است.خامسا در خبر شما آمده که فرماندار حاضر به پاسخگویی نبوده اما باید بدانید که در این راستا فرماندار هم با خبرنگار مربوطه صحبت کرده وتوضیح داده است اما این بی انصافی وبداخلاقی رسانه ای به نظرم ظلم در راستای خدمت رسانی به مردم میباشد فلذا صداقت در گفتار اولین شرط کار یک رسانه است ،ودست آخر اینکه اگر به نظر شما این روال مرسوم نادرست میباشد پس خیرین وافراد متنفذی که در شهرها وروستاها برای ارائه یک خدمت مطلوب از سرمایه وتوان مالی خود به اجرای یک پروژه .ساخت یک مدرسه ،کتابخانه ،ساخت یک اداره واستقرار یک نهادو.... همت میگمارند پس باید ما با تنگ نظری بگوئیم که اونها هم مثلا دنبال خود شیرینی یا رانت هستند.
باتشکر م.م
نا شناس 3 مرداد 1390
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک !
نا شناس 3 مرداد 1390
بودجه از جیب شهروندان زیاد شده که هزینه کارهای عمرانی بشه نه ,,,,,,,
علي 6 مرداد 1390
آيا هيچ مي دونيد خودرو فقط در اختيار فرماندار و زن و بچه شونه و كاركنان بايد با خودروي شخصي به مأموريت اداري برن!
نا شناس 6 مرداد 1390
اسنفاده شخصی از خودروی امانی خیلی حال میده نه؟ جالب اینکه اگه یک اقدام غیر قانونی در طول زمان تداوم داشته باشه وجه خلاف قانونش از بین میره!؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.786 seconds.